loading...

دنیای طراحی سایت

بازدید : 3
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:06

در وردپرس نیز مانند همه سیستم‌های وبسایت‌ساز، خطاهای رایجی وجود دارااست که مارا در گیر خلل می‌نماید. البته خوشبختانه برای کلیه این ایرادات راه حل‌های اصولی ارائه گردیده که به راحتی می‌اقتدار اشتباهات را از دربین برداشت. امروز به سراغ یکی‌از دیگر از خطاهای رایج با تیتر خطای ” پیوندی که شما دنبال می‌کردید منقضی گردیده‌است” در وردپرس آمدیم طراحی سایت در مشهد تا ببینیم این نادرست چرا فیس میدهد و چه‌گونه می بایست آن را رفع کرد. با ما یار و همدم باشید؛ شاید برای شما نیز رخداد بیفتد… غلط پیوندی که شما دنبال می‌کردید منقضی گردیده است این نادرست یک خطای تماما رایج میباشد که در هنگام آپلود پوسته یا این که پلاگین وردپرس در پیشخوان ظواهر میشود. اصطلاح لاتین آن نیز The link you followed has expired بوده که معمولا در وبسایت‌های فارسی گویش به به عبارتی صورت فارسی نمایان می گردد. این غلط را وقتی اخذ می کنیم که وسعت پوشه موردنظر ما برای آپلود والا‌خیس از سقف مجاز درنظر گرفته شد‌ه‌است، یعنی منابع هاست برای لود اینگونه فایلی معدود میباشد و مارا با اینگونه خطایی رو به رو نموده است. به طبع بایستی این سقف مجاز را تغییر تحول دهیم تا بتوانیم با این خلل کنار بیاییم. پس درحال حاضر که فهمیدیم خلل از چیست به سراغ قسمت‌هایی که به حل آن یاری می‌نمایند، میرویم.

چه طور ارور ” پیوندی که شما دنبال می‌کردید منقضی گردیده است” را حل کنیم؟
نخستین از کلیه بایستی ببینیم به چه شکل می‌اقتدار موضوع واحد سنجش مجاز سقف آپلودی که بصورت پیش‌فرض در وب سایت تعریف‌و‌تمجید گردیده را فهمید. برای این مراد کافیست به پیشخوان وردپرس رفته و از قسمت رسانه روی مورد اضافه کردن بزنید:

همان گونه که مشاهده می کنید حداکثر اندازه پوشه برای بار گذاری را به شما آرم می دهد. این وسعت با اعتنا به خدمت تنظیم گردیده ممکن میباشد متعدد باشد. اکنون که‌این مورد را متوجه شدیم قادر خواهیم بود خطای ” پیوندی که شما دنبال می‌کردید منقضی شد‌ه‌است” در وردپرس با امداد قسمت‌های گوناگون حل کنیم.

یاری به دست آوردن از فولدر htaccess.
به طبع با فولدر htaccess. آشنا می‌باشید و میدانید که یکی مهمترین فولدر‌های مو جود در وردپرس میباشد که بخش اعظمی از دستکاری‌ها از روش آن شکل می گیرد. با بازنویسی این پوشه و اضافه کردن قطعه‌ کدهایی که به دنبال برایتان قرار می دهیم می توانید محدودیت آپلود پیش فرض وردپرس را از در بین ببرید. این فولدر در روت هاست یعنی public_html جای‌دارد. آن را به وضعیت دستکاری درآورده و آن گاه قطعه کد تحت را در انتهای آن قرار داده و پوشه را ذخیره نمایید:

php_value upload_max_filesize 200M
php_value post_max_size 200M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300
تشکیل داد فولدر php.ini
php.ini نیز یکی‌از دیگر از پوشه‌های اصلی در وردپرس میباشد که با امداد آن می توانید محدودیت آپلود را تغییر تحول داده و از در بین ببرید. این فولدر را خودمان می بایست تولید کنیم و به هیچ عنوان کاری ندارد. تنها کافیست در کامپیوتر خویش قابل انعطاف فزار نوت‌پد را گشوده کرده و آنگاه قطعه کد تحت را وارد نمائید:

upload_max_filesize = 200M
post_max_size = 200M
max_execution_time = 300
درحال حاضر پوشه را ذخیره کرده و در هاست خویش در شاخه public_html آپلود نمائید. خلل برطرف گردد.

بازنویسی پوشه functions. php پوسته وردپرس
یک کدام از مهمترین فولدر‌های پوسته‌های وردپرسی، functions. php میباشد که با دستکاری آن نیز می‌اقتدار خطای نام برده را از در میان موفقیت. صرفا کافیست قطعه کد پایین را به پوشه function اضافه فرمائید:

این نوشته‌ی علمی را مطلقا بخوانید
روش ی ساخت‌و‌ساز جداول وردپرس
@ini_set( ‘upload_max_size’ , ‘200M’ ); @ini_set( ‘post_max_size’, ‘200M’); @ini_set( ‘max_execution_time’, ‘300’ );

قابل ذکر میباشد که‌این پوشه وابسته به پوسته شماست و در شکل بروزرسانی یا این که تغییر و تحول پوسته این پیکربندی نیز تغییر و تحول خواهند کرد و محدودیت به شرایط پیش‌فرض بازمی‌خواهد شد.

عده بندی

با یاری سه روشی که در صدر گفتیم خطای ” پیوندی که شما دنبال می‌کردید منقضی گردیده‌است” در وردپرس که مرتبط با محدودیت آپلود میشود را بطور بدون نقص از در بین ببرید و فولدر‌ها را فارغ از دردسر بار گذاری نمائید.

سوال ها رایج

۱- این اشتباه برای کدام بخش از وردپرس میباشد؟
این غلط مرتبط با آپلود پوشه‌هایی مانند پوسته و پلاگین وردپرس گردیده و وقتی که وسعت آپلود آن ها بیشتر از وسعت تعریف‌و‌تمجید گردیده باشد با این نادرست یعنی خطای ” پیوندی که شما دنبال می‌کردید منقضی شد‌ه‌است” در وردپرس مواجه خواهید شد.
۲- در چه قوانینی این اشتباه ساخت‌و‌ساز می گردد؟
وقتی که تمایل به باگذاری فایلی بالاتر از وسعت مجاز آپلود را دارید با این غلط مواجه می شوید.
۳- چه طور خواهیم توانست متوجه این غلط شویم؟
هنگامی که قابلیت و امکان بار گذاری پوشه موردنظر نباشد و وسعت آن بالاتر از معیار پیش‌فرض درنظر گرفته گردیده برای آپلود باشد غلط در پیشخوان نمایان میگردد.
۴- چه راهکارهایی برای رفع این غلط وجود داراست؟
امداد دریافت کردن از فولدر htaccess.
تشکیل داد فولدر php.ini
بازنویسی فولدر functions. php پوسته وردپرس

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 9:53

اکثری از گویش های اپ نویسی مانند php که جزو گویش های ذیل سرور میباشند، برای انجام نیاز دارا هستند تا به وسیله یک اینترنت سرور مانند آپاچی تعبیر و تفسیر و انجام شوند. اکثر پروژه ها برای تست نیاز دارا هستند تا بر روی یک سیستم آزمایش و تست بشوند که پیش نیازهای آن عمداتا در دسترس وجود ندارد. طراحی سایت در مشهد از طرفی خرید فضای میزبانی و هاست جدای از هزینه هایی که داراست، ممکن میباشد یک وبسایت را در معرض ایندکس شدن به وسیله موتور کاوش نماید که‌این مساله برای وب سایت های آزمایشی زیاد مطلوب وجود ندارد. به همین عامل نیاز میباشد تا در حین مطلوب عملیات جابجایی وبسایت به هاست اساسی انجام شود.

به این ترتیب پرداخت هزینه برای زیرساخت و وسعت وب حتما در قبال قوانینی که قادر است بسیار نادر هزینه خیس و مجانی باشد به هیچ وجه مقرون به صرفه وجود ندارد. قطعا می‌دانید که برای فعال‌ساز‌ی یک اینترنت‌وب سایت، بعداز گزینش اسم دامنه، بایستی هاست تهیه و تنظیم فرمایید. هاست به عبارتی فضایی میباشد که بر روی سرور جای دارد و از روش وب به شما خدمت میدهد. البته راهکاری وجود دارااست که به شما اذن می‌دهد تا برای فعال سازی تارنما و پروژه دیگر نیازی به صرف هزینه و میزبانی نداشته باشید. درین نوشته‌علمی قصد داریم شما‌را با لوکال هاست و شیوه جابجایی تارنما به هاست اساسی آشنا کنیم.

لوکال هاست چیست و چه کاربردی داراست؟
لوکال هاست (Localhost) فضایی از هارد شما بر روی سیستم برهان تان میباشد که میتوانید با استعمال از آن یک اینترنت‌وب سایت را صحیح مانند هاست که از روش دامنه و وب در دسترس میباشد فعال‌سازی فرمائید. لوکال هاست مخصوصا برای اعمال و تست پروژه ها بسیار کاربرد داراست و به شما امداد می نماید تا پیش از فعال‌ساز‌ی بی نقص بر روی وب، اینترنت سایتی بی نقص و سوای ایراد داشته باشید.

لوکال هاست با قابل انعطاف افزارها و اپ های آن ها انجام می‌گردد، مخصوصا برای وبسایت ها و پروژه های طاقت فرسا خیس مانند PHP نیاز میباشد تا برنامه لوکال هاست، اپلیکیشن های موردنیاز برای جاری ساختن را داشته باشد. برای مثال قابل انعطاف افزارهای تولید لوکال هاست را می اقتدار Wamp، Xamp، Lamp، Mamp اسم موفقیت.

جابجایی وب سایت از لوکال هاست به هاست مهم به یک‌سری طریق ایفا می‌گردد؟
برای جابجایی تارنما به هاست اساسی، دو طریق وجود داراست:

جابجایی از لوکال هاست به هاست مهم به طور دستی
جابجایی از لوکال هاست به هاست مهم با پلاگین
جابجایی وب سایت به هاست اساسی بصورت دستی
برای جابجایی تارنما از لوکال هاست به وبسایت مهم بصورت دستی، بایستی نکاتی را مد حیث داشته باشید. پس این روند را تحقیق و از درستی آن ها یقین نتیجه ها نمائید.

یک سایت دارید که بر روی لوکال هاست قابل انجام میباشد و به آن دسترسی بی نقص دارید. در واقع شما پروژه را جاری ساختن و حالا قصد دارید به هاست منتقل فرمائید.
فضای میزبانی مطلوب یا این که هاست را تنظیم کرده و دامنه را نیز به آن متصل کرده باشید. پس هاست و دامین شما نیز تهیه و تنظیم گردیده و در دسترس میباشد.
دسترسی هاست و یا این که طرحی برای استعمال از FTP فراهم فرمایید. در‌صورتی‌که به هاست دسترسی دارید، نیازی به FTP نخواهید داشت.
فرایند جابجایی تارنما از لوکال هاست به هاست اساسی به طور پایین میباشد:

1. برون بری مقر داده تارنما محلی از لوکال هاست به هاست مهم
برای جابجایی دیتابیس سایت تان از لوکال هاست به هاست مهم، از phpMyAdmin استعمال میکنیم.

برای این فعالیت به نشانی http://localhost/phpmyadmin رفته و با تعیین مقر داده، بر روی مورد‌ی export کلیک فرمائید.

پس از کلیک بر روی export پنجره ای گشوده شود که در نصیب export method دو نحوه برای اینکار نمایش داده می شود.

مورد Quick: توانا خواهید بود با سرعت بیشتری داده ها مقر داده را ذخیره فرمایید.
مورد Custom: این بخش هم تعیین های سفارشی برای انتخاب قسمت های مدنظر از دیتابیس را در اختیارتان میگذارد. پییشنهاد میشود از نحوه سریع فایده ببرید. بعداز تعیین طرز متبوع، صرفا بر روی go کلیک فرمایید تا دیتابیس برون بری گردد.
2. آپلود پوشه های سایت از لوکال هاست بر روی هاست
برای جابجایی پوشه های تارنما به هاست مهم، هم بصورت بی واسطه میتوانید به هاست دسترسی داشته باشید و یا این که از اپلیکیشن FTP به کار گیری فرمایید. یک کدام از شایسته ترین نرم افزار های FTP به کارگیری از FileZilla میباشد که بایستی برای منفعت گیری از تجهیزات آن دسترسی بی نقص و حساب داشته باشید. حساب FTP مشتمل بر نشانی و داده ها اسم کاربری و پسورد و همینطور پروت اتصال میباشد.

درصورتی که این فعالیت برای شما مشقت بار میباشد و یا این که برای اجرا آن مبتلا نقص‌ میشوید، کافی میباشد پوشه های وب سایت را از لوکال هاست نسخه برداری کرده و در فایل public_html هاست مهم تان جابجایی دهید. برای این خواسته، فولدر های تارنما مو جود در لوکال هاست را در یک پوشه فشرده Zip قرار داده و آن گاه در هاست اساسی، بر روی upload کلیک کرده و فولدر فشرده را آپلود فرمایید. بعد از اتمام آن، به مسیر اساسی هاست برگشته و با راست کلیک بر روی پوشه فشرده، آن را extract فرمایید.

3. ایجاد کرد مقر داده MySQL در هاست مهم
دقیقا مانند زمانی که قصد دارید یک وبسایت وردپرسی را راه‌اندازی نمایید، می بایست یک مقر داده بسازید. برای این مراد وارد هاست گردیده و به MySQL Databases بروید.

درین کاغذ میخواهیم یک دیتابیس بسازیم، پس به New Database رفته و یک اسم برای مقر داده تان اسمی گزینش کرده، بعد از آن بر روی Create Database کلیک نمائید.

در مرحله سپس مایحتاج میباشد یک اسم کاربری و پسورد برای مقر داده داشته باشیم. پس در نصیب MySQL Users به Add User To Database رفته و اسم استفاده کننده و واژه و کلمه عبور را گزینش نمایید.

به‌دنبال، آیتم all privileges را تعیین و بعداز تیک دار شدن کل مورد ها، Make Changes فرمایید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:21

چکیده نوشته‌علمی : وب لاگ نویسی می‌تواند هزینه بر باشد، حتی‌در یک پلت هیبت مجانی مانند وردپرس. درآمدزایی از روش وردپرس شایسته ترین رویکرد برای جبران مخارج تولید پست ها، پرداخت به ارائه دهنده ها، مخارج تمدید دامنه، گواهینامه های امنیتی و هر پلاگین ممتازی میباشد که به کار گیری میکنید. اما، تمامی طریق‌های درآمدزایی از طراحی سایت در مشهد بلاگ وردپرس نیاز به فعالیت مازاد دارا هستند، و هیچ راه و روش مطمئنی برای ثروتمند شدن سریع نیست – در شرایطی‌که این صحیح بود، وب لاگ‌نویسان بیشتری در آنجا وجود داشتند. با این هم اکنون، میتوانید یک‌سری استراتژی کهن را آزمون نمایید که وب لاگ‌نویسان چیره برای خودشان استعمال می‌نمایند. این پست هفت روش بلندتر برای درآمدزایی از وب لاگ وردپرس خویش را به شما یادگرفتن می‌دهد. ما هریک را از حیث مزایا و معایب پژوهش می کنیم، بدین ترتیب شما میتوانید یکی از را تعیین نمائید که برای محتوا، اپلیکیشن و مخاطبان شما شایسته ترین فعالیت را داراست.

1- روش درآمدزایی از وب لاگ وردپرس
ما می‌دانیم که درآمدزایی برای اکثری از صاحبان وب سایت اصلی میباشد. ما طریق های متعددی برای درآمدزایی از زحمتی که در تارنما خویش می‌کشید را معرفی میکنیم.

گونه های دیجیتال مارکتینگ
1. تبلیغات نمایشی قرار دهید
اکثر زمان ها بی آلایش ترین روش برای درآمدزایی از وردپرس از روش تبلیغات نمایشی میباشد. این تبلیغات ممکن میباشد در صفحه های شما تحت عنوان نمایشگرهای اثبات، پنجره های بازشو و/یا این که تبلیغات ساکن ظواهر شوند. حتی ممکن میباشد منطقی باشد که یک تم وردپرس با فضای تبلیغاتی نصب نمایید در صورتیکه می پندارید این مسیر صحیح برای تارنما شما میباشد.

دو سبک رایج پرداخت برای تبلیغات نمایشی، سبک پرداخت به ازای کلیک (PPC) و سبک پرداخت به ازای اکران (PPI) می باشند. در سبک PPC، هر فرصت که فردی روی یک تبلیغ نمایشی در وب سایت شما کلیک نماید، پولی را اخذ می‌کنید. در سبک PPI، هر فرصت که استفاده کننده تبلیغی را ببیند، به شما پول می دهند. سبک‌های PPC تا وقتی که یوزرها با نرخ ثابتی روی آنان کلیک نمایند، درآمد بیشتری دستیابی خواهند کرد.

بازاریابی عملگرا چیست؟
برای قرار دادن تبلیغات نمایشی، بلاگ نویسان با کانال های تبلیغاتی سهم دار می‌شوند، کمپانی هایی که تبلیغ کنندگان را با تارنما ها برای میزبانی تبلیغات جفت می نمایند. کانال شما به ازای کلیک/اکران اطلاع رسانی‌هایتان به شما پول می دهد و گزینش می‌نماید که کدام اطلاع رسانی‌ها در وبسایت شما اکران داده می گردند، براین اساس در‌صورتی‌که تصمیم به اکران تبلیغات دارید، مسلماً یک کانال دارای اعتبار گزینش نمائید.

دوستداشتنی ترین کانال تبلیغاتی برای وردپرس Google AdSense میباشد. AdSense بدون پول میباشد، به کارگیری از آن سهل و آسان میباشد و از بزرگ ترین تیم تبلیغات هدفمند در هر کانال حفاظت می نماید. این مبنی بر سبک PPC فعالیت می نماید و 68 درصد از فایده هر کلیک بر روی اطلاع رسانی را به ناشران میدهد.

با این اکنون، AdSense فقط مورد وجود ندارد – جایگزین های Google AdSense متعددی نیز وجود داراست که می‌توانید آن‌ها‌را آزمون فرمائید. بعضی از آن‌ها پرداخت های بهتری ارائه می‌دهند و بعضی دیگر برای سهم دار شدن نیاز به محتوای ضعیف تری دارا‌هستند. پیش از اینکه AdSense را پیش‌فرض فرمائید، بها آن را دارااست که درباره مورد‌هایتان بازرسی فرمایید.

تبلیغات یک مسیر رایج برای وب لاگ نویسان جدیدتر برای ساخت درآمد غیرفعال از کوشش های بلاگ نویسی میباشد. با این هم اکنون، نکاتی وجود داراست که بایستی پیش از آزمون کردن خودتان بدانید:

کانال های معتبری مانند AdSense ملزومات بسیار مشقت دارا هستند که برای سهم دار شدن می بایست رعایت نمایید. یکی‌از نیازهای رایج، داشتن یک گروه کاتالوگ جانور از پست های وب لاگ کیفیت بالا میباشد. وب لاگ نویسان به طور کاملً نو احتمالاً بر این شالوده دارای شرایط نخواهند بود.
برای تهیه نمودن درآمد شایان توجه از تبلیغات نمایشی، به مقدار متعددی ترافیک نیاز دارید، چه رسد به حقوق و دستمزد کل وقت. برخی از کانال های تبلیغاتی دستکم نیاز به ترافیک ماهانه حتی برای آغاز دارا‌هستند.
یوزرها معمولاً اطلاع رسانی‌ها را گاهی در شایسته ترین شرایط موثر و در بدترین موقعیت خسته‌کننده می دانند، به خصوص در شرایطی که تعداد متعددی در هر کاغذ قرار دهید. وبلاگی پر از تبلیغات مزاحم میتواند به متکی بودن خواننده‌گان شما جراحت برساند.
اکثری از یوزرها مسدودکننده‌های تبلیغاتی را نصب می‌نمایند یا این که «بنر کوری» را ساخت و ساز می‌نمایند – هر دو موانعی برای درآمدزایی از تبلیغات میباشند.
با این حالا، تبلیغات نمایشی یک کدام از شیوه های معمولی‌خیس برای وب لاگ‌نویسان برای تولید درآمد غیرفعال میباشد، تا‌وقتی‌که محتوا و ترافیک کافی برای ساخت و ساز کلیک و بازدید داشته باشند. ممکن میباشد این استراتژی را تحت عنوان گامی به سوی چیزی سودآورتر گزینش نمایید.

8 غلط رایج در ساخت سایت
2. یک بازاریاب متعلق گردید
دو‌مین زمان درآمد غیرفعال که درخصوص آن دعوا خوا‌هیم کرد، بازاریابی متعلق (Affiliate Marketing) میباشد. در مقایسه با تبلیغات، این آیتم برای تجربیات کاربری خوب میباشد و پتانسیل سودآوری بیشتری را برای درآمدزایی از بلاگ وردپرس داراست. طبق گزارش Business Insider حدود 15 درصد از درآمد بازاریابی دیجیتال از نرم‌افزار های متعلق به دست میاید.

در اینجا یک مرور کلی از به کارگیری از بازاریابی متعلق برای مشاغل ارائه گردیده است. این می‌تواند به شما یاری دهد تا ایده هایی درخصوص اینکه چه چیزی برای بلاگ خویش به کار گیری فرمایید به شما بدهد.

بازاریابان متعلق تولید ها فرد ثالث را در محتوای وب لاگ خویش تبلیغ می نمایند. آنان تولیدها را در پست های وب لاگ خویش بیان می نمایند و پیوندهای متعلق ویژه ای را قرار می‌دهند که بازدیدکنندگان می‌توانند آن‌ها را دنبال کرده و متاع را در تارنما فرد ثالث خریداری نمایند.

پیوندهای متعلق شما با یک کد رهگیری منحصر برچسب‌گذاری می گردند که به بازرگان نشانه میدهد که ترافیک از وب لاگ شما آمده میباشد. وقتی که بازدیدکنندگان محصولی را در تارنما خویش از روش این لینک و پیوند شناسایی شما خریداری می نمایند، بخشی از درآمد را اخذ میکنید.

وب لاگ ها بستر قابل قبولی برای بازاریابی متعلق می‌باشند چون مجال های متعددی برای قرار دادن لینک و پیوند های متعلق وجود دارااست. از جمله، می‌توانید یک تحقیق درباره یک متاع بنویسید یا این که یک متاع را در یک پست درباره ی یک مورد بزرگتر بیان فرمایید.

بازاریابی هوش تصنعی
Amazon Associates با بیشتراز دو میلیون کمپانی متعلق، مطرح ترین بازیکن در فضای بازاریابی متعلق میباشد. با Amazon Associates، میتوانید پیوندهای متعلق را برای هر فرآورده مو جود در آمازون قرار دهید و برای هر خریدی در وب سایت از روش لینک خویش (خیر صرفا محصولاتی که تبلیغ می کنید) مشوق اخذ فرمایید. قرار دادن این پیوند ها در وردپرس نسبتا سهل و آسان میباشد و حتی پلاگین هایی برای امداد به رئیس پیوند های آمازون شما وجود دارااست.

خلال آمازون، کانال‌های متعلق جایگزین نیز وجود داراست و اکثری از کمپانی‌ها نیز نرم افزار‌های متعلق خویش را ارائه میدهند. به محصولی تصور کنید که از آن لذت میبیرید و رسیدگی فرمائید که آیا آنان در وبسایت خویش ارائه میدهند یا این که نه. شما همینطور می‌توانید با لیست ما از شایسته ترین اپ های متعلق استارت فرمائید.

عشق مند شدید؟ در اینجا یک سری نکته برای آغاز افیلیت مارکتینگ در وردپرس اورده شده میباشد:

شایسته ترین بازاریاب های متعلق حقیقتاً از محصولاتی که تبلیغ می نمایند لذت میبرند و از آنان فایده میبرند. راجع به تولید ها خویش حقیقی و انتخابی باشید تا خواننده‌گان به پیشنهاد های شما پشت گرمی نمایند.
مقررات مرتبط با اپ(های) متعلق خویش را دنبال نمایید و مدام در پست خویش افشا نمایید که پیوندهای شما پیوندهای متعلق میباشند.
مانند تبلیغات نمایشی، در شکل کمبود استفاده کننده، از نرم‌افزار های متعلق سودی نخواهید پیروزی. پیش از قرار دادن پیوندهای متعلق، خواننده‌گان خویش را با محتوای خوب ارتقاء دهید.
تولیدها را در حوزه تخصصی خویش تبلیغ فرمایید. نیازی وجود ندارد محتوای خویش را متناسب با استراتژی درآمدزایی خویش تغییر‌و تحول دهید – احتمالاً یک اپ بازاریابی متعلق در مورد بلاگ نویسی شما وجود داراست.
3. پست های وب لاگ حفاظت گردیده بنویسید
به‌تیتر یک مولف دارای اعتبار، می توانید مدد‌های مالی را ضمانت فرمایید، که در آن برندها به شما پول میدهند تا محصولاتشان را در پست‌هایتان بیان یا این که پژوهش نمایید. در حالی که تخصیص دادن تمام پست‌ها به یک جنس کوشش بیشتری را از جانب شما می‌طلبد، ولی می توانید درآمد بسیار بیشتری برای درآمدزایی از وب لاگ وردپرس نسبت به بازاریابی متعلق و تبلیغات نمایشی دستیابی فرمائید. و در‌صورتی‌که مرتباً ایده ها خویش را منتشر میکنید، میتوانید با برند هایی که تا قبل از اینً پوشش داده اید رابطه برقرار نمایید.

در صورتی‌که کمپانی‌ها برای سفارش محتوای نگهبانی‌گردیده با شما تماس نمی‌گیرند، این وظیفه شماست که با برندهایی تماس حاصل نمایید که درخواست مدد مالی می‌نمایند. داشتن مقر خواننده گان ثبت گردیده سبب ساز می گردد که برندها احتمال بیشتری برای موافقت با یک تفاهم نامه حمایتی داشته باشند.

مانند بازاریابی متعلق، مراقب تعیین های تامین مالی خویش باشید و با پیشنهاد ها و ایده ها خویش راست گو باشید. شما دشوار عمل نموده اید تا محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که به اندازه کافی غوغا ساخت‌و‌ساز نماید، و در حالتی که از مقام خویش بیرون گردید خواننده گان متوجه خواهند شد.

در غایت، به تفاوت در میان محتوای نگهبانی گردیده و تبلیغات ساکن دقت داشته باشید. تبلیغات مستقر نوعی تبلیغات نمایشی میباشد که با سایر محتوای شما مخلوط میگردد و به وسیله تبلیغ کنندگان تولید می‌گردد. شما محتوای پشتیبانی گردیده خویش را می نویسید.

بازدید : 0
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:05

در جواب به اینکه مهمترین مورد ها کاربرد AJAX چیست، می‌قدرت به مثال‌های زیادی اشاره نمود. اخذ داده ها از سرور حتی بعداز بار گذاری شدن بدون نقص ورقه اینترنت، به‌روزرسانی بخشی از شیت اینترنت سوای نیاز به لود دوباره آن به عنوان مثال مهمترین کاربردهای این تکنولوژی میباشند. پیاده‌سازی جستجوی زنده (Live Search) و فیلترهای طراحی سایت در مشهد متفاوت سوای نیاز به بار گذاری دوباره ورقه، شغل با مقر داده از روش ارسال درخواست به سمت سرور از سایر مورد ها کاربرد AJAX معرفی شد‌ه‌است. AJAX برای تمامی درخواست‌های مخاطب که قابلیت و امکان جواب به وی فارغ از نیاز به لود دوباره محتوای آحاد برگه وجود داشته باشد، کاربرد دارااست.

صفحه های Login forms و Rating and Votig برای مثال این صفحه ها می باشند. وبسایت‌های معروفی زیرا فیسبوک، گوگل مپ، یوتیوب و توییتر از این تکنولوژی در پیاده سازی صفحه ها خویش به کارگیری می‌نمایند.

مزایای استعمال از تکنولوژی AJAX

ممکن میباشد برای شما این سؤال پیش آید که مزایای به کار گیری از تکنولوژی AJAX چیست؟ بعضی از مزایای کاربرد این تکنولوژی در طراحی وب سایت‌تارنما‌ها عبارتند از:

کوتاه کردن مسیر وصال به جواب هنگام کاوش
حذف مجال لازم برای بارگیری دوباره ورقه
خودداری از دانلود دوباره محتویات شیت در سیستم مخاطب
به‌روزرسانی یک کاغذ فارغ از نیاز به بار گذاری دوباره
صرفه جویی در منابع سرور
معایب استعمال از تکنولوژی AJAX
تکنولوژی AJAX همچون بقیه فناوری‌ها در کنار مزایای متفاوت، معایبی نیز دارااست. در جواب به‌این سوال که معایب کاربرد فناوری AJAX چیست، می‌اقتدار به موردها ذیل اشاره نمود:

در شکل عدم جانبداری مرورگر از امکان جاوااسکریپت یا این که سیستم درخواست XMLHttp، قابلیت و امکان به کار گیری از این تکنولوژی برای مخاطب نیست. در برخی از موبایل‌های هوشمند بدین عامل ممکن میباشد تامین جامعی از این تکنولوژی در دسترس نباشد.
در صفحه ها وبی که‌این تکنولوژی در آنان مستعمل میباشد، مراقبت، بسط، رفع اشکالات و آزمایش کدهای ایجکس سخت میباشد.
در‌این تکنولوژی قابلیت بازگشت به ورقه قبلی در مرورگر از روش دکمه رجوع نیست.
مطالب بار گذاری گردیده به وسیله این تکنولوژی در صفحه های اینترنت، seo (بهینه سازی) ضعیفی دارا‌هستند.

بازدید : 2
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:25

گزینش اسم مطلوب برای دامنه وبسایت شما اولی گام برای توفیق میباشد. در حالتی که اسم دامنه تارنما خویش را به خطا گزینش فرمایید طراحی سایت در مشهد ممکن میباشد به بیزنس آنلاین شما و برندی که دارید جراحت رسد. به همین عامل میباشد که گزینش اسم دامنه یا این که Domain برای وبسایت از التفات بسیار بالایی برخوردار‌است. درین مقاله عملکرد گردیده کل مواقعی که ما یحتاج میباشد برای تعیین اسم دامنه به آن اعتنا نمائید به شما گفته گردد. این که از چه ایده‌هایی برای تعیین اسم دامنه میتوانید به کار گیری فرمایید یا این که نام نویسی دامنه سایت به طور بدون پول، برای مثال مواقعی میباشد که درین مقاله به آن می پردازیم.

هنگامی که قصد تصویب یک بلاگ را دارید، گزینش اسم وب لاگ یا این که وبسایت ممکن میباشد موضوع‌ای بسیار استرس زا باشد. در‌این مرحله که قرار میباشد به خرید دامنه و صورت دادن شخصیت وبسایت شما سبب ساز گردد، دوست ندارید هیچ اشتباهی مرتکب گردید. در‌این بخش به شما هشت ترفند و نکته را خوا‌هیم ذکر کرد که امداد بخش اعظمی متعددی در تعیین اسم مطلوب برای Domain سایت یا این که وب لاگ شما خواهد کرد.

با .com تک تک نمائید
امروزه شما میتوانید اسم وبسایت خویش را با .com، .net یا این که .org تک تک نمائید. حتی میتوانید پاره ای خاص‌خیس باشید و از پسوند‌های .blog یا این که .pizza به کارگیری نمایید. ما به شما توصیه می کنیم که مدام از پسوندهای عامه مانند .com استعمال فرمایید. این پسوند همچنان بالاترین ترازو کاوش را در بین وبسایت‌ها دارااست. ضمن این اسم تارنما‌هایی که با .com آحاد می‌گردد، خیلی ریلکس‌خیس در ذهن استفاده کننده به یاد ماندنی میگردند.

پژوهش ها نماد داده که اکثر اشخاص در زمان جستجوی اسم تارنما آیتم نظرشان، پسوند انتها آن را به طور ناخود مطلع .com می‌نویسند. عالی میباشد این نکته را هم فراموش نکنید که امروزه به کار گیری از گوشی هوشمند بسیار زیاد گردیده و اکثر اشخاص جستجوهای خویش در وب را با استعمال از تلفن همراهشان ایفا می دهند. در حالتی که توجه کرده باشید به طور پیش فرض در کیبورد موبایل هوشمند یک کلید با تیتر .com تصویب شد‌ه‌است. در حالتی که که اسم وبسایت شما چیزی مانند jane.photoghraphy باشد و مخاطبان شما به غلط یا این که به طور اتفاقی jane.photoghraphy.com را کاوش نمایند هیچ وقت به شیت شما پند نخواهند شد و در ازای با برگه غلط مواجه خواهند شد.

از لغت ها کلیدی به کار گیری نمایید
لغات کلیدی نقش بسیار متعددی در تعیین اسم دامنه سایت شما دارا‌هستند. با به کار گیری از کلمه ها کلیدی در اسم وبسایت یا این که وبلاگی که دارید، در واقع به موتورهای جستجویی مانند گوگل و یاهو علامت می‌دهید که سایت شما درباره چه موضوعی میباشد. در‌صورتی‌که که محتوای تارنما شما و ایده ها یوزرها درباره اینترنت سایتی که دارید عالی باشد و از کلمه ها کلیدی مربوط به محتوای اینترنت سایتی که دارید برای گزینش اسم دامنه به کارگیری کرده باشید، منجر می گردد که مرتبه وبسایت شما در گوگل بالا بیاید و این نکته بسیار نیکی برای تارنما شما خواهد بود.

تعیین اسم دامنه‌ای که هم مربوط به محتوای تارنما شما باشد و هم از عبارات کلیدی در آن مصرف شده باشد و در عین درحال حاضر تکراری نباشد، بسیار مشقت بار میباشد. برای استعمال از کلمه ها کلیدی مربوط به محتوا در گزینش اسم دامنه اینترنت سایتی که دارید، بایستی غایت ابتکار خویش را به شغل ببرید و از کلماتی به کار گیری فرمایید که قبلا برای تارنما یا این که بلاگ دیگری به کار گیری نشده باشد.

اسم دامنه را کوتاه تعیین فرمائید
همانقدر که به کار گیری از کلمه ها کلیدی در گزینش اسم دامنه عنایت دارااست، می بایست این نکته را نیز در لحاظ بگیرید عالی میباشد اسم تارنما خویش را خیلی کوتاه و اثرگذار گزینش نمایید. در شایسته ترین شرایط، اسم دامنه‌ای که تعیین میکنید می بایست حداکثر ۱۵ کاراکتر داشته باشد. هرچه اسم دامنه سایت خویش را وقت گیر‌خیس تعیین نمایید، منجر می شود که به حافظه تفویض آن برای کاربر مشقت بار‌خیس گردد.

اسمی بی آلایش و مفید گزینش فرمائید
اسمی برای Domain سایت خویش تعیین فرمائید که به راحتی به خاطر امانت گردد و تلفظ آن برای یوزرها بسیار ریلکس باشد. تعیین نامی که به راحتی خوانده و نوشته خواهد شد، سبب میگردد که به راحتی اسم سایت خویش را با بقیه افراد به اشتراک بگذارید و هر مجال کسی از شما اسم اینترنت سایتتان را پرسید، خیلی شل به وی بگویید.

نامی اختصاصی تعیین نمائید
اسم دامنه وبسایت خویش را به سیرتکامل‌ای گزینش فرمائید که مخصوص باشد. به کار گیری از اسم‌های تک و منحصر برای دامنه اینترنت سایتی که دارید، سبب ساز میگردد که در ذهن کاربر به یاد ماندنی گردید. عالی میباشد نامی که گزینش نمایید امکان این را داشته باشد که به یک مارک تبدیل خواهد شد و گویا محتوای سایت شما و شخصیتی که دارید باشد. به عنوان مثال اسم سایت «آمازون» نسبت به وبسایت « BuyBooksOnline.com» هم عالی در ذهن می ماند و هم قابلیت و امکان مارک شدن داراست.

بازدید : 2
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 10:14

جواب حتما منفی میباشد! تارنما های فوق عمدتا از لهجه های c++ پایتون و جاوا برای اپ نویسی سمت سرور خویش طراحی سایت در مشهد به کار گیری می نمایند و به هیچ عنوان از پلتفرم های اپن سورس مثل php در پیاده سازی قسمت های مهم آنان به کار گیری نشده میباشد. فقط گوگل برای بعضا از خدمت های جانبی خویش به صورت محصور از لهجه php به کارگیری می نماید. صرفا وبسایت پربیننده جهان که از php به کارگیری می نموده است وب سایت یاهو میباشد که آن هم در درحال حاضر جابجایی نرم‌افزار های خویش به لهجه تازه node.js میباشد.

در‌حالتی که کشور ایران به ضابطه نسخه برداری رایت بپیوندد...

اینک درصد قابل توجهی از وبسایت های تعالی اینترنتی بر محور asp.net پیاده سازی گردیده اند، پرسش اینجاست که مگر کشورهای دیگه از ضابطه نسخه برداری رایت جانبداری نمیکنند؟ پس چرا با این وجود به کارگیری از تکنولوژی دات نت روز آپ دیت در‌این کشورها رو به ارتقا میباشد؟ متاسفانه هنگامی که ما می خواهیم هزینه به کارگیری از یک سیستم را احتساب کنیم صرفا به ارزش خرید آن میپنداریم و این فرهنگ وتمدن در ما اهل ایران ها وجود دارااست.

صحت دارد که لهجه php یک گویش اپن سورس و بدون پول میباشد، البته چنانچه شما بخواهید یک پورتال اینترنتی را با به کارگیری از آن پیاده سازی نمائید این شغل چقدر طول خواهد کشید؟ آیا خروجی پروژه به مقدار کافی مقیاس پذیر خواهد بود؟ آیا قابلیت و امکان پیشرفت کافی خواهد داشت؟ در صورتی‌که هزینه استخدام یک اپلیکیشن نویس n تومان در ماه باشد و پروژه php سه ماه ارتفاع بکشد و طراحی به عبارتی پروژه با asp.net یک ماه مجال بخواهد، عاقلانه خواهد بود که با خرید لایسنس به سمت asp.net برویم یا این که از سیستم بدون‌پول php به کارگیری کنیم؟

در‌صورتی‌که منطق فوق صحیح بود، تا کنون مجموع کشورهای عالم از php استعمال می کردند و کسی به سراغ asp.net نمی رفت در حالیکه در شغل می‌بینیم که اینگونه وجود ندارد.

گرچه عملکرد کردم بی طرفانه به مقایسه هر دو تکنولوژی فوق بپردازم البته حقیقت این میباشد که پلتفرم asp.net از دید تجهیزات، سطح تکنولوژِی و امکان هایی که دارااست به هیچ عنوان قابل مقایسه با گویش اسکریپتی php وجود ندارد. به کارگیری از php صرفا هنگامی منطقی میباشد که یک اسکریپت مجانی و مهیا برای پروژه ای که می‌خواهید جاری ساختن دهید وجود داشته باشد و تایپ کردن دوباره کد مقرون به صرفه نباشد. از طرف دیگر به جهت اینکه سرورهای لینوکس از asp.net حفاظت نمی‌کنند و ارزش ارزان تری نسبت به سرورهای ویندوزی دارا هستند، بخش اعظمی از اشخاص به جهت صرفه جویی در قضیه هاست به سراغ php می‌روند، در حالیکه به دلیلی که در نصیب ضابطه نسخه برداری رایت بیان کردم اینگونه کاری مقرون به صرفه وجود ندارد!

چه وقتی خوب میباشد از php به کار گیری کنیم؟
چنانچه پروژه ای که می‌خواهید اجرا دهید یک پروژه خرد میباشد و در مقیاس های بلندمرتبه عملیاتی اجرائی نمی‌شود php می تواند مورد خیر و خوبی باشد.
درصورتی که اسکریپت های فراهم و کدهای فراهم برای پروژه فوق به لهجه php وجود دارا هستند، آیتم قابل قبولی میباشد.
در شرایطی‌که سرور شما لینوکس میباشد، از php به کار گیری فرمائید.
چه هنگامی خوب میباشد از asp.net استعمال کنیم؟
درصورتی که پروژه دربرگیرنده گونه های نقش های سیستمی و سطح های دستری متعدد و یک پورتال میباشد از دات نت به کار گیری نمائید
در صورتی‌که می‌خواهید از ساختارهای نوین نرم افزار نویسی مانند MVC به کار گیری فرمائید از دات نت استعمال نمائید
چنانچه می‌خواهید نرم‌افزار اینترنت شما به طور شی گرا ساخت گردد از دات نت به کار گیری نمایید
درصورتی که در پی گسترش ساختار و جانبداری سیستم در دراز دوران می‌باشند و مشاهده کرد کوتاه زمان به پروژه ندارید از دات نت به کارگیری نمائید

بازدید : 2
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 10:09

در صورتیکه در گوگل برای یافتن عکس کاوش کرده باشید یا این که تجارب به کار گیری از توییتر یا این که پینترست (Pinterest) را طراحی سایت در مشهد داشته باشید، احتمالاً اسکرول بی غایت یا این که Infinite Scroll را مشاهده کرده‌اید. فقط کاری که نیاز میباشد اعمال دهید این میباشد که اسکرول نمایید تا داده ها بیشتری در شیت ظواهر شوند و محتوای بیشتری را ملاحظه کنید. در حالی که در سال‌های اخیر روزبه‌روز ساخت محتوای بیشتری شکل می گیرد، بازاریابان و طراحان تارنما بیشتری را میبینیم که در پی نحوه‌های دیدنی برای اکران این محتوا به مخاطبان می‌باشند تا هم تجربیات کاربری بهتری داشته باشند و هم واحد سنجش خرید، تعداد لید، درایت از مارک و ... ارتقاء پیدا نماید. یک کدام از شیوه‌هایی که جدیدا برای نوع اکران محتوا بر سرزبان‌ها افتاده میباشد، اسکرول بی غایت میباشد.

ولی اسکرول بی غایت چیست؟ آیا به کار گیری از آن برای سایت شما مطلوب میباشد؟ اسکرول نامحدود چه تأثیری بر بهینه سازی می گذارد؟ در‌این نوشته ی علمی علاوه بر جواب‌گویی به‌این سؤالات، با Infinite Scroll و مزایا و معایب آن آشنا خوا هیم شد و اگر که قصد به به کارگیری از آن گرفته‌اید، شیوه‌های افزودن اسکرول نامحدود به تارنما‌های وردپرسی و منحصر را فراگیری خوا‌هیم بخشید.

.

اسکرول بی غایت یا این که Infinite Scroll چیست؟
اسکرول بی غایت یکی اقدامات مرتبط با تجربیات کاربری (UX) میباشد که در آن، هنگامی که استفاده کننده اسکرول می‌نماید، محتوا به صورتی پیوسته لود می‌‌گردد تاوقتی‌که به انتهای برگه رسد.

این سبب ساز ساخت و ساز تجربیات‌ای از یک جریان بی‌وقفه داده ها در شیت می‌‌خواهد شد. وقتی که مخاطب اسکرول می‌نماید، محتواهای جانور در ورقه با ترتیب مشخصی کم کم لود می‌‌شوند و فقط کاری که استفاده کننده نیاز میباشد اعمال دهد، اسکرول کردن میباشد.

این نوع از اکران محتوا هنگامی نامی برای خودش دست و پا کرد که در کانال‌های اجتماعی مثل فیسبوک، تویتر و اینستاگرام آیتم به کارگیری قرار گرفت. همینطور از این تکنیک به طور بزرگ در وب سایت‌های دارنده تصاویر بسیار زیاد مانند پینترست یا این که وب سایت‌های دانلود عکس مانند Freepik به کار گیری می‌‌گردد.

به صورت نمونه، هنگامی که عکس‌هایی در خصوص یک قضیه خاص را در گوگل کاوش می کنیم، با اسکرول کردن رو به تحت، عکس‌های تازه کم کم ظواهر می‌‌شوند یا این که به اصطلاح به صورت Lazy Load لود می‌‌شوند. در‌این روند شما نیازی به کلیک کردن نخواهید داشت، مغایر شرایط‌هایی که از شما میخواهند برای اکران عکس‌های بیشتر روی یک دکمه یا این که روی شماره صفحه ها کلیک فرمایید.

مزایا و معایب اسکرول بی غایت در وب سایت چیست؟
اسکرول بی غایت شاید برای هر تارنما و برگه‌ای مطلوب نباشد، به همین ادله خوب میباشد با معایب و مزایای اسکرول بی غایت آشنا شویم تا بتوانیم عالی در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.

مزایای اسکرول بی غایت

برای تلفن همراه‌های هوشمند بسیار بهتر میباشد: در تلفن همراه‌های دارنده برگه اکران لمسی، اسکرول کردن بسیار سهل و آسان‌خیس از کلیک کردن (لمس کردن) میباشد چون لینک و پیوند‌های جان دار در ورقه تلفن همراه خرد می باشند.

دقت استفاده کننده را نگهداری می‌نماید: زمانی استفاده کننده بدون چاره به کلیک کردن روی آیتم "بیشتر مشاهده کنید" یا این که شماره صفحه های میباشد، ممکن میباشد توجهش به ورقه از در بین برود یا این که برگه را رخنه‌ نماید. هنگامی که مخاطب با اسکرول کردن، محتوای بیشتری را سوای وقفه مشاهده می‌نماید، احتمال ماندنش در برگه فراتر می‌رود. این تعالی‌ترین دلیلی میباشد که کانال‌های اجتماعی از این تکنیک به کار گیری می‌نمایند.
اکران خیل‌عظیم محتوا آسوده‌خیس می گردد: در‌صورتی‌که تعداد بسیار متعددی از یک نوع محتوا مثل عکس یا این که متاع در تارنما خویش دارید، اسکرول بی‌غایت طریق نیکی برای اکران آن‌هاست.

برای بار گذاری محتوا در لحظه بسیار مطلوب میباشد: در وب سایت‌های پرمخاطب هنگامی که محتوای جدیدی آپلود میگردد، بسیار اصلی میباشد که هر چه زودتر به یوزرها اکران داده گردد، این عمل با استعمال از اسکرول بی غایت به شایسته ترین صورت شکل می گیرد. این یکی‌از دیگر از دلایل مهمی میباشد که کانال‌های اجتماعی از infinite scroll به کارگیری می‌‌نمایند.

سرعت لود تارنما را نادر نمی‌نماید: اسکرول بی غایت حدود 7 محتوا (مانند عکس یا این که کلیپ) را لود می‌نماید البته این مسئله در معنای این وجود ندارد که سرعت وب سایت شما کمتر می‌گردد. در واقع هیچ دلیلی نیست که آرم دهد اسکرول بی غایت از طریق‌های دیگر کندتر میباشد.

بازدید : 2
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 10:36

تنظیم فهرستی از مزایا و راه و روش‌­حل‌­ها
اهمیتی ندارد که چه محصولی می­‌فروشید، آنچه برای یوزرها اصلی میباشد این میباشد که‌این خرید چه مزیتی برای‌شان داراست. طراحی سایت در مشهد آنان چه نفعی می توانند از خرید تولیدات یا این که به کارگیری از سرویس ها‌تان داشته باشند؟آحاد مزیت یک برگه فرود در‌این میباشد که بتواند به صدق برای یوزرها تفصیل دهد که چه‌طور جنس یا این که سرویس ها شما میتواند ایراد آنها‌را حل نماید. برای تایپ کردن شیت فرود بایستی روشن باشید و مختصر بنویسید. مطالعات آرم می‌­دهد هر قدر از لغات بیشتری درین شیت به کار گیری فرمایید، به‌به عبارتی‌اندازه نرخ تبدیل کاهش مییابد. در حین تایپ کردن و پیاده سازی لندینگ پیج خودتان را در وضعیت مخاطبان قرار دهید و از خودتان این مورد ها را بپرسید:

۱. چه‌گونه نقص‌ من‌را فهم می‌نماید؟

۲. برای آسوده‌­خیس کردن عمل و معاش‌­ام بایستی پیرو چه چیزی باشم؟

۳. کالا یا این که سرویس ها این مجموعه چه‌طور می­‌تواند اختلال من‌را حل نماید؟

۴. بعداز خرید این متاع یا این که سرویس، فعالیت یا این که معاش اینجانب چه‌طور بهبود می‌­یابد؟

دست کم جواب یکی این سوالهای را برای خویش ظریف‌خیس بدانید. به مثال کاغذ فرود مرتبط با تخفیفان با پلتفرم یکتانت اعتنا نمایید. در کمپین «هجرت با صفر کمتر» تخفیفان جمله‌ها مشخصی در دیزاین فرود درج شده میباشد که مزیت‌های مال برای مشتریان را اعلام نموده است.

۳. ساخت نوعی دکمه فراخوان که نتوان از آن سپری شد
نوع گزاره فراخوان شغل (Call To Action) و لینک و پیوند آن در شیت فرود تأثیر بسیار عمیقی بر ترازو نرخ تبدیل داراست. این واپسین مرحله در ورقه فرود میباشد. تا این نصیب یا این که توانسته‌اید استفاده کننده را قانع فرمائید که در این حالت فراخوان شغل یا این که اقدامی که از وی منظور‌اید را برایتان جاری ساختن میدهد و یا قانع نشده و لندینگ پیج شما‌را می‌بندد.

هر ورقه فرود حداکثر فقط بایستی یک فراخوان داشته باشد. MarketingProfs استیناف‌ای جاری ساختن اعطا کرد که در آن نماد میدهد، شیت فرودی که تنها یک فراخوان مبادرت داشته باشد، نرخ تبدیل بالاتری داراست (معدل ۵/۱۳ درصد). این معیار ۲% بیشتر از صفحه ها فرودی میباشد که بیش تر از دو تا سه لینک و پیوند یا این که فراخوانی دارا‌هستند.

مبنی بر WordStream شایسته ترین فراخوانی‌ها به تفصیل پایین می‌باشند:

کلمه ها دیدنی برای جاری ساختن کاری مانند «تصاحب کردن» و «داشتن» را به کارگیری فرمایید؛
احساس اتکا در مخاطب تولید نمایید، مانند «بیایید ببینیم چه پیشنهادی برای شما داریم»؛
احساس فوریت را در استفاده کننده ساخت‌و‌ساز فرمایید، به‌تیتر نمونه به‌کاربردن پاراگراف «دانلود فوری ورژن آزمایشی ۳۰ روزه» به مخاطب نماد میدهد که می تواند ۳۰ روز از آن استعمال نماید و صرفا ۳۰ روز زمان دارد تصمیم بگیرد که ورژن مهم را خریداری نماید و همین الان بیا دانلود کن که شاید این سفارش موقت باشد و تکرار نشود.
دکمه مرتبط با پیوند فراخوانی در باطن برگه می بایست با آحاد متن کاغذ و تکرار سفارش مرتبط باشد. نوع پیاده سازی آن هم بایستی جالب و چشمگیر باشد تا مخاطب را برای کلیک‌کردن در یک دیده ­بهم زدن ترغیب نماید.

۴. تمرکز روی اثرگذاری صفحه آرایی فرود
پیاده سازی لندینگ پیج عالی می تواند بر شم یوزرها درباره کمپانی، جنس یا این که سرویس ها تأثیر بگذارد. حتی میتواند تصمیم آنان را عوض نماید. صفحه ارایی فرود تأکید می‌­نماید می بایست با مارک کمپانی سازگار باشد و مخاطبان مقصود را جذب ­نماید.

برگه فرود را به یکسری نصیب مشخص و معلوم تقسیم نمائید: سرتیترها، متن سفارش، فراخوانی و در پایان کاغذ ارائه شواهد برای ثابت اجتماعی کارایی. این ثابت واپسین نصیب برای ترغیب استفاده کننده به خرید میباشد. این ثابت، پشت گرمی و اعتبار مارک را آرم می دهد. این شواهد به استفاده کننده می گویند که چه تعداد از یوزرها خرید کرده‌اند یا این که توصیه را پذیرفته‌اند یا این که لحاظ مشتریان گذشته از ما چه بوده میباشد و یا این که کدام رسانه‌ها کمپانی یا این که فرآورده ما‌را پوشش داده‌اند.

بازدید : 2
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 10:01

صفحه آرایی نخستین وب سایت بسیار اساسی میباشد چون استفاده کننده وقتی که وارد این ورقه میشود صرفا ۳ تا ۵ ثانیه توقف می نماید طراحی سایت در مشهد و می بایست درین مجال مفهموم کلی تارنما شمارا متوجه گردد. پرسش پایین را مطلقا از خویش بپرسید: پیام وبسایت شما چیست؟ از جمله پیام وب سایت کمپانی بهینه سازی فعالیت ، نظارت بهینه سازی تارنما میباشد. دیزاین نخستین تارنما می بایست به شکلی صورت پذیرد که هنگامی که مخاطب وارد این کاغذ می‌شود بتواند جواب این سوالهای را پیدا نماید اینکه پیام اساسی این وب سایت برای یوزرها چیه و چه کاره میباشد؟ قرار چه کاری را برای مشتریان خویش ایفا دهد؟ در واقع استفاده کننده می بایست متوجه گردد چه سرویس و یا این که کاری را قرار میباشد برای وی اجرا دهید.

ضابطه هیک | حواس استفاده کننده را پرت نکنید!

هر چقدر تعداد مورد ها و پیوند ها در هنگام صفحه ارایی اساسی بیشتر باشد به به عبارتی ترازو دقت اشخاص کاهش پیدا می نماید. چنانچه تعداد لینک و پیوند ها و مورد ها ۴۰ تا باشد ترازو اعتنا اشخاص ۱ به ۴۰ خواهد بود. پس براساس هدفی که وبسایت شما دارااست تعداد آیتم های محصور البته اساسی را در شیت مهم قرار دهید. این مورد راجع‌به وسیع ترین و غالب ترین سایت های جهان هم صحت می نماید که الکی ورقه اساسی سایت خویش را نامرتب نمیکنند. طبق اصول فروش نیز هر چه تعداد آیتم های پیشنهادی به مشتری معدود خیس باشد ترازو سردرگمی و سرگردان شدن وی نیز معدود خیس خواهد بود.

اسلایدر برای برگه نخستین تارنما مطلوب وجود ندارد!
قرار دادن اسلایدر در شیت اولیه وبسایت سبب ساز میگردد دقت استفاده کننده به مفاد اصلی دیگر کاهش پیدا نماید و اساسی خیس اینکه وجود اسلایدر سرعت وب سایت را کاهش میدهد و این گزینه می‌تواند از نظر بهینه سازی بسیار زخم زننده باشد چون یکی مواقعی میباشد که زمانی مخاطب با آن مواجه می‌گردد معمولا وبسایت را رخنه‌ می نماید.

طریق پیاده سازی شایسته ترین برگه نخستین
در صفحه آرایی اساسی تارنما بایستی بدین مفاد اعتنا کنیم:

یک ورقه غیروابسته برای کاغذ اساسی پیاده سازی نمایید
درین برگه می‌توانید یه عکس و یا این که کلیپ تعالی و مخصوص تحت عنوان پیش مسئله قرار دهید به نحوی که اعتنا استفاده کننده را جلب نماید و حس خیر و خوبی در وی به وجود بیاورد. این تصویر را با یک‌سری کلید واژه و کلمه ادغام فرمائید تا کاربری که وارد تارنما شما گردیده بداند که فعالیت شما چیست. در این زمینه در‌حالتی که صحیح و ماهر فعالیت فرمایید غالب می‌شوید که از استفاده کننده کلیک بگیرید و اورا به بخش های دیگر وبسایت هدایت نمائید.

جهت یابی ها می بایست قابل فهم و شعور باشند
صفحه آرایی اولیه وب سایت در قبلی به نحوی اجرا می‌شد که جهت یابی ها در بالای شیت قرار داشتند ولی در پیاده سازی های نو جهت یابی ها را بیشتر به طور پنهان و پاپ-ات پیاده سازی می نمایند. منوهای همبرگری دوستداشتنی ترین جهت یابی های پنهان میباشند که زیرا در وبسایت های متعددی از آنان استعمال می‌شود یوزرها با آن شناخت دارا‌هستند. صرفا می بایست حواستون باشه آیکون جوری پیاده سازی و قرار داده گردد که به راحتی برای یوزرها قابل رویت و دسترسی باشد.

بازدید : 5
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 9:56

آگهی: با به وجود داخل شدن وبسایت ها، ابزار مفیدی برای آگهی در سطح جهانی به وجود آمده اند. به نحوی که خبگزاری های طراحی سایت در مشهد دارای شهرت دنیا بعداز تکثیر خبر خویش در وبسایت های دارای اسم و رسم خبری می‌تواند از تکثیر آن در تک تک دنیا، اما به جز مرز و بوم کره شمالی که رابطه اینترنتی عموم آن با عالم به انگیزه سیاست های حکومتی جدا است، یقین داشته باشند؛ آن هم در کسری از مجال که حتی درنگ کردن به‌این زمینه در قبلی محال بود.

2- بازاریابی:

در‌این دستور تنها کافی ست ما وبسایت خویش را به موتور های جست و جو از قبیل google.com معرفی کنیم. همین فرمان سبب میگردد که با یوزرها با جست و جو در باب قضیه کاری ما که سایت ما به آن اشاره داراست، تارنما ما‌را پیدا نمایند و با کسب و کار ما و تولید ها ما آشنا شوند. تنها می بایست در طراحی وب به نکات css و بهینه سازی تارنما مان دقت نماییم. چون اینکار سبب می‌شود که موتور های جست و جو سایت ما‌را در سکو بالاتری در لیست جست و جوی بار خویش قرار دهند.

3- در دسترس بودن:

این مزیت سبب ساز گردیده که ما در هر فرصت از شبانه روز و هر جایی که به وب دسترسی داریم، داده ها خویش را بتوانیم در مشت یوزرها در اختیار بگذاریم. اصطلاحا به‌این مزیت 7 *24 می‌گویند.

4- تبلیغات:

با وجود خیل‌عظیم یوزرها تارنما ها شایسته ترین جای برای اجرا تبلیغات می‌باشند. در‌حالتی که که تارنما ما دارنده بازدید کننده متعددی باشد، قطعا به خیال و خاطر این مورد موسسات گوناگون در این باره به شما برای تبلیغات نیز مراجعه خواهند کرد. خویش شما هم می‌توانید به‌این طریق خویش را در عالم بزرگ ی وب معرفی و تبلیغ فرمایید.

5- درآمد زایی:

مهم‌ترین مزیت تارنما ها ساخت‌و‌ساز درآمد است که به علت اساسی امروز در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران کارها معاش ست، جان نو ایی داده میباشد. بخش اعظمی از شرکت ها در هم اکنون ورشکستگی حتی با رویه اندازه وبسایت توانسته اند بقای خویش را ضمانت کنند. چون تعدد فروش آن ها بدین نحوه چند موازی گردیده است. همینطور این تعداد مشتری در شکل رضایت از چگونگی محصول ها برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در زمان فرصت اندکی محصول ها شما در مجموع یک شهر یا این که حتی مرزو بوم و یا این که حتی دنیا معرفی گردد.

6- عدم محدودیت های وقتی و مکانی:

یک مزیت اصلی دیگر ساخت وب سایت این میباشد که دیگر رابطه ما با مشتریان و یوزرها محصور به خیابان و محله دور و بر کمپانی ما نیست. آنگاه جغرفیا و جبر جغرافیایی محدودت رابطه با مشتری از میان رفته میباشد، و مشتری با رابطه با وبسایت ما، به صورت مجازی سفری به کمپانی ما خواهد داشت، سفری که البته مجازی خواهد بود. همینطور مشتریان میتواند در هر مجال از شبانه روز که حتی جز ساعت کاری کمپانی ما وجود ندارد، شغل و درخواست خویش را جاری ساختن دهند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 1268
  • بازدید کلی : 2687
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه